preskoči na sadržaj
Vijesti

Do osam posto školske djece ima ADHD

Između tri i osam posto školske djece imaju hiperaktivni poremećaj ili deficit pažnje, poznatiji kao ADHD. Tri su osnovna simptoma ADHD-a: nepažnja (problem s koncentracijom, odsutnost djece...), hiperaktivnost (trešnja rukama i nogama, vrpoljenje po stolici, nemir...) i impulzivnost (burno reagiranje, nestrpljivost..). Hiperaktivni poremećaj ne utječe na inteligenciju djece, često su takva djeca iznad prosječno inteligentna, ali postižu slabije rezultate od svojih sposobnosti. Razlog je nedostatak stimulacije za rad. Rekao je, među ostalim, Marko Ferek, predsjednik udruge Buđenje, na predavanju u Osnovnoj školi Gradac.


Ferek je istaknuo kako je tri puta više dječaka s ADHD-om nego djevojčica, te da je i kod odraslih osoba prisutan hiperaktivni poremećaj, ali se neki simptomi, npr. hiperaktivnost, smanjuju. Slušatelji su mogli čuti i kako iz pojedinih krugova dolaze uvjeravanja da je ADHD izmišljen, kako bi farmaceutska industrija zaradila novac. Tome u prilog ističu činjenicu da se, samo u Italiji, iz toga razloga godišnje potroši sedam milijardi dolara.

Ferek je ispričao svoju životnu priču, ulogu učiteljice koja mu je, nesvjesna problema koji ima, ugradila odbojnost i strah prema školi, te rast frustracije i pad samopouzdanja. „Gledao samo kako drugi učenici rade stvari puno lakše nego ja i počeo sam na sebe gledati kao nedovoljno pametnog. Nakon osnovne škole, upisao sam Gimnaziju i završio je uz pomoć veza koje sam imao, a onda sam na fakultetu, u svojoj 22-og godini života, prvi put čuo za ADHD. Nakon početnoga šoka, konačno sam dobio objašnjenje svih mojih problema“, rekao je Ferek, koji danas drži predavanje o ovoj temi diljem svijeta. Zalaže se za poseban pristup svakome pojedincu, te organizaciju nastave u školama koja će takvoj djeci osigurati više pažnje i razumijevanja. To je prvenstveno potrebno zbog samopouzdanja, koje je, tvrdi Ferek, čak važnije od znanja.

Na kraju predavanja predstavljen je Sustav učenja Play Attention koji pomaže djeci i odraslim osobama da uvide svoj potencijal u kontroli pažnje i ponašanja te ga u velikoj mjeri i poboljšaju. Kao posljedica dolazi do povećanog uspjeha u školi i na radnom mjestu, povećanog samopoštovanja te većeg zadovoljstva životom.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Koni Bulfon   datum: 20. 11. 2014.

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Online škola

Institucije
 • AZOO
 • MZOS
 • CARNet

Razno


 





preskoči na navigaciju