preskoči na sadržaj
PŠ Brist

Dan sigurnijeg interneta 2020.

U sklopu projekta Medijske pismenosti, kojeg već 3. godinu provodimo u PŠ Brist, 11.2. obilježili smo internacionalni Dan sigurnijeg interneta 2020. , kojeg sa partnerima i suradnicima organizira Centar za sigurniji internet. Centar već šestu godinu zaredom organizira aktivnosti i akcije s ciljem poticanja i promicanja sigurnije i odgovornije upotrebe tehnologije i mobilnih uređaja među mladima i djecom, ali također i roditeljima.

Kroz projekt Medijske pismenosti , čiji su pokretači i osnivači Agencija za elektroničke medije i Unicef, ove godine smo odradili niz predavanja i radionica. Što nam mediji donose u život, kako poučiti djecu da ih sigurno koriste i razviju kritičko mišljenje, koja je razlika između medijski posredovane stvarnosti i onoga što mi mislimo da se uistinu događa, zašto mediji nekim temama daju više prostora i vremena, a nekima manje, kako tumačimo oglase, koja je razlika između realityja i igranog programa, kako nastaju medijski sadržaji, što je digitalna demencija… samo su neka od pitanja koje smo obradili ili koje ćemo objasniti ovim projektom. Djeca su uživala u predavanju o oglasima, radionici u kojoj su zajedno sami osmislili proizvod i napravili oglas za njega.

Dan sigurnijeg interneta 2020. obilježili smo predavanjima, radionicom i igranjem kvizova i društvenih igara na temu sigurnosti na internetu. U projekt su bili uključeni i roditelji – djeca su ih anketirala, te ih ispitala o poznavanju osnova sigurnosti na internetu. Svi su roditelji bili odlični te su im dodijeljene Diplome za roditelja koji se brine o sigurnosti djece na internetu. Kroz e Twining projekt OŠ Brodarica – Sigurnim korakom u školu 1,   11.2. smo sudjelovali u videokonferenciji te odigrali Kahoot kviz sa svojim vršnjacima iz 20 škola diljem Hrvatske. Kviz je učenike oduševio, posebno jer smo do samog kraja vodili, ali su u konačnici pobijedili naši prijatelji iz Osnovne škole Ljubo Babić iz Jastrebarskog.

Za kraj projekta Medijske pismenosti ostavili smo djeci najizazovniji dio – Tjedan dana bez ekrana. Njemu prethodi tjedan u kojem učenici pomno bilježe koliko su vremena proveli ispred različitih ekrana (mobitel, tablet, računalo, televizija), čime budimo svjesnost o količini vremena koje potrošimo gledajući ekrane. U tjednu bez ekrana učenici se potiču na međusobnu interakciju, interakciju s roditeljima i na nestrukturiranu igru. Iako je taj tjedan jako teško izdržati, sigurna sam da ćemo uspjeti i ove, kao i prethodnih godina, a u projektu ćemo i dalje sudjelovati.

Slike pogledajte klikom na opširnije.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Perica Šutić   datum: 11. 2. 2020.

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju