preskoči na sadržaj
Vijesti

Prva videokonferencija

U petak, 30. svibnja 2014. godine učenici OŠ Gradac odradili su svoju prvu videokonferenciju.

Da prvi koraci prođu u najboljem redu pobrinuli su se već iskusni učenici OŠ Horvati iz Zagreba sa svojom učiteljicom Suzanom Delić koja je veoma poznati stručnjak u videokonferencijskom e-svijetu. Oni su u potrazi za videokonferencijskim partnerima, a kako bi prigodno obilježili dan škole odabrali OŠ Gradac  i to bez imalo dvoumljenja.
Četvrtaši iz OŠ Horvati već su pravi veterani u korištenju ovakvih alata u svakodnevnoj nastavi. Također, učiteljica Suzana Delić osim što je veoma aktivna u online svijetu  i veoma spretna u korištenju svih vidova IKT-a u nastavi, sudjelovala je u mnogobrojnim EU projektima te je jedna od vrijednih Etwinning ambasadorica na našim prostorima.

Kako petkom u našoj školi nastavu informatike imaju učenici petog i osmog razreda privilegiju sudjelovanja u online komunikaciji imali su učenici petog razreda koji su svojim mlađim kolegama iz Zagreba  trebali prikazati svoja iskustva prelaska iz četvrtog u peti razred.

Od promjene učiteljice koju u petom razredu zamjenjuju mnogi predmetni nastavnici s mnogobrojnim predmetima i zahtjevima, odlaska na ekskurziju, novih izbornih premeta, sudjelovanja u projektima pa do pojačanog učenja za testove na kraju školske godine, redom su bile zanimljive teme o kojima bi četvrtaši i petaši mogli još dugo razgovarati.
Petaši iz OŠ Gradac dostojno su predstavili školu, razred i svoj rad te dostignuća koja su postigli u dosadašnjem školovanju. Iskazali su još jednom ljubav i zahvalnost prema svojoj učiteljici i pokazali kako unatoč mnogim novim obavezama stignu i dalje surađivati sa svojom učiteljicom što je utješilo i njihove mlađe prijatelje.

Saznali smo da je OŠ Horvati smještena na zagrebačkoj Knežiji u blizini Jaruna, Savske ulice, studentskog doma Stjepan Radić u kojem su studentski smještaj pronašli i mnogobrojni bivši učenici OŠ Gradac.

Ovog puta nismo bili u mogućnosti koristiti Carnetov Adobe Conect Pro, pa nam je kao rezerva dobar bio i popularni Skype. Na žalost konferenciju nismo snimali , ali drugi put ćemo sigurno i to napraviti.
Osim potrebnih tehničkih resursa (kamera, mikrofon,zvučnici, odgovarajući softver za videokonferenciju) neophodan nam je adekvatan partner na distanciranoj lokaciji. Također, kako tehnika veoma često zna zakazati u najpresudnijem momentu potrebno je voditi računa da pri ruci imamo i zamjensku kameru, mikrofon, projektor, računalo, vezu na internet...

Da online komunikacija ne spaja samo učenike i učitelje pokazale su i naše ravnateljice koje smo na ovaj način upoznali , a one su iskazale spremnost da  podrže svaki budući oblik suradnje. Ovo je samo početak jednog jako lijepog prijateljstva koje ćemo nastojati njegovati.

Nakon neobičnog sata informatike u petom razredu s online učenjem su nastavili osmaši koji su imali priliku sudjelovati na  webinaru o autorskim pravima. Osim sudjelovanja na ovom online seminaru koji se već ustaljeno naziva webinar , osmaši su naučili nešto više o licencama kao što je Ceative Commons koju već čitav niz godina koriste kod prijave svojih radova na multimedijalnu izložbu u projektu  „Sigurniji internet za djecu i mlade“.

Petak 30. svibnja 2014. učenici OŠ Gradac će sigurno zapamtiti i nastaviti primjenjivati ovaj inovativni pristup u svom cjeloživotnom učenju. Željno iščekujemo naredne videokonferencije i online kontakte.

Klikom na više možete pročitati dojmove učenika, a kako je izgledalo pogledajte u fotogaleriji.


Videokonferencija


Naša prva videokonferencija je bila a školom iz Zagreba . Nismo se baš pripremali jer nas je nastavnica iznenadila . Prvi nas je predstavljao Nikola . Kad je završio otrčao je na mjesto jer je imao tremu. Trebao se malo više kulturno ponašati kao što su oni . Sljedeća je bila Ana . Ona je to sve super rekla kao da se pripremala jednu godinu. Sljedeća je bila Marija ona je zastajala na svakoj riječi. Nije ni sama znala što više govori . Sljedeći je bio Toni koji je pričao o Irskoj i da su osvojili 1. mjesto u euroballu . Znao je isto jako dobro . SLjedeće smo radili odgovore na pitanja . U njihovim pitanjima nije bilo iznenađenja . Većinom su bili:

·         Koji su novi predmeti ?

·         Jesu li teški ?

·         Ima li više zadaće ?

 Da smo mi imali video konferenciju u 4. razredu i ja bi pitao isto . Mi publika smo bili nemirni i pričali ali oni nisu na svu sreću čuli . Nakon oko 53 minuta morali smo se oprostiti. Ja bi mogao još 3 dana pričati ali nije nažalost bilo moguće.

Leon Balać

Odmoreni , siti i razigrani vratili smo se s velikog odmora kada nam je nastavnica informatike Ela rekla da ćemo imati videokonferenciju s  četvrtim razredom iz Zagreba. Zamolila nas je da razmislimo kako ćemo predstaviti svoj razred i svoju školu.
 Obavili smo našu prvu videokonferenciju i jako nam se svidjela. Bili smo puni dobrih dojmova , ali bile su i neke loše strane videokonferencije koje mi djeca nismo primijetili. To su: trebali smo imati još jednu rezervnu opremu u slučaju da se nešto pokvari, ako bi nestalo struje morali bi imati laptop koji bi morao imati stik koji bi nam koristio ako bi nam internetska veza oslabila, trebale su nam sve postavke raditi i trebali smo imati mikrofon bez slušalica, jer ako bi smo upalili mikrofon na kameri čuli bi se svi  zvukovi iz učionice, a pri tome u našoj učionici svaki zvuk odzvanja. Ali nas ništa nije izdalo tijekom videokonferencije tako da je bilo odlično. Često se ne bi dobro čuli pa bi kulturno zamolili da ponove iso kao i oni nas. Bilo nam je drago što smo upoznali drugu djecu, što smo podijelili iskustva petog razreda sa svojim novim prijateljima iz četvrtog razreda i što smo ostvarili našu prvu videokonferenciju, a isto nam je drago što su naši prijatelji dobili još jedenu videokonferenciju u nizu videokonferenciji.
Bilo je baš lijepo i ugodno putem interneta upoznati naše nove prijatelje i njihovu učiteljicu Suzanu. Tijekom videokonferencije upoznale su se naša i njihova ravnateljica. Iako ima loših strana videokonferencije, ona je ovom prilikom stvorila nova prijateljstva.
 

Helena Lekić

U prošli petak 30. svibnja učenici petoga razreda su imali videokonferenciju sa učenicima iz četvrtoga razreda iz Osnovne škole Horvati.

   Oni su imali puno videokonferencija od prvog razreda, a nama je bilo tek prvo iskustvo. Naše učiteljice su već bile odavno upoznate pa je tako nastala naša prva videokonferencija. Neki su već učenici s tim bili odavno upoznati, a drugi nisu. Pričali smo i razgovarali preko kamere, a to je nama bilo jako zabavno. Razgovarali smo o tome kako je nama i njima u razredu. Oni su već imali puno videokonferencija s drugim zemljama. Bili su već upoznati sa svime, a mi se baš nismo dobro pripremili. Nismo imali baš dobar zvučnik, ali kameru jesmo. Oni su sve to bolje odradili jer su oni upoznati od prvog razreda. Zajedno smo pričali o razlikama školskih predmeta i o uspjesima.

   Sve je dobro završilo, ali drugi put ćemo se potruditi i biti malo bolji.

 

Lucija Jerkić

Prije tjedan dana učenici OŠ Horvati i učenici OŠ Gradac imali su jednu zajedničku videokonferenciju.

          Učenici OŠ Horvati iz Zagreba već se čitav niz godina bave videokonferencijama. Učenicima OŠ Gradac ovo je bilo neko novo iskustvo. Naše učiteljice su već bile upoznate, dok smo se mi učenici tek upoznali. Na početku videokonferencije svaka je škola nešto rekla o sebi i o svojim uspjesima. Saznali smo da učenici OŠ Horvati svaki tjedan imaju videokonferenciju sa učenicima iz drugih zemalja i da s njima uče razne predmete. Učenici OŠ Gradac nisu baš bili spremni , odnosno nisu se baš pripremili, ali je sve ostalo dobro prošlo. Zajedno smo pričali o školskim predmetima, školskim problemima i o našim uspjesima. Na kraju smo postavljali pitanja jedni drugima.

         Videokonferencija mi se svidjela jer smo saznali mnogo o njihovoj školi a i oni o našoj, stekli smo nova prijateljstva i iskušali se u nečem novom.

Nina Talajić

U petak,30 svibnja imali smo video konferenciju s učenicima 4. razreda OŠ Horvat u Zagrebu. Govorili smo im o našoj školi i o tome koji su nam sve novi predmeti došli nakon 4. razreda.  Bilo je malo problema jer je nama ovo tek prva video konferencija koju smo obavili s nekom drugom školom. Neki su se sramili govoriti a neki su se “skrivali“ od kamere. Naravno, kao i svaki program i video konferencija ima svoje prednosti i mane.

Kad pričamo preko video konferencije možemo upoznati nove prijatelje kao što smo i mi upoznali,ali ta nova poznanstva mogu biti dobra i loša. Na primjer kad bi se upoznali s nekim koga prvi put u životu vidimo ne znamo jeli ta osoba loša ili dobra, i kakve su joj namjere. Ako susretnemo nekog koga smo samo par puta sreli u životu možemo s njom pričati satima a dam ne dosadi.

Meni se video konferencija svidjela jer smo saznali što sve ima u njihovoj školi , kako im idu pojedini predmeti i koje su sve projekte oni imali. Pričali smo dosta dugo i nije nam dosadilo. Volio bih da još jednom napravimo s nekim video konferenciju.

Toni Radić

Videokonferencija je način komunikacije s ljudima preko interneta. Konferencija može biti u sklopu nekog projekta ili razgovora koji ne uključuje projekte ili posao. Naš peti razred imao je videokonfereciju s četvrtim razredom iz OŠ Horvati. Bilo nam je super kad su nas pitali kako nam je u petom razredu, kakvi su nam predmeti i kako je to biti bez učiteljice koja nas je vodila četiri godine. Bilo mi je super nema dijelova koji mi se nisu svidjeli. Čuo sam kako su rekli da su oni zajedno s učiteljicom Suzanom Delić od prvog razreda imali videokonferencije. Oni su razgovarali s mnogim školama iz Hrvatske i nekim školama iz drugih zemalja. Jako mi se sviđa videokonferencija i nadam se da ćemo i u šestom, sedmom pa čak i u osmom razredu imati videokonferenciju zajedno s našom dragom nastavnicom iz informatike Elom Vežom.

Nikola Peko

Video Konferencija
Videokonferencija je način komunikacija s ljudima preko interneta. Konferencija ima svoje mane i vrline. Putem videokonferencije upoznajemo mnoge ljude. Mi smo također radili videokonferenciju s učenicima 4 razreda osnovne škole Horvati. Oni već dugo rade videokonferencije. Videokonferencija je dobra što možemo dosta naučiti stvari od onoga s kim razgovaramo. Internet i u nekim slučajevima i nije dobar zato što ga ljudi iskorištavaju na zloban način. Jako mi se sviđa što smo pomoću te videokonferencije puno naučili

Gojko Štula

Peti razred Osnovne škole Gradac iz Gradca 30.5.2014. sudjelovao je u videokonferenciji s 4. razredom Osnovne škole Horvati iz Zagreba. Videokonferencija zanimljiv je način upoznavanja s ljudima. Za razliku od iskusnih Zagrepčana, koji su videokonferenciju radili već puno puta, nama je bio prvi put.
Predstavili smo našu školu, razred, naše projekte i uspjehe. Pitali su nas kako je to u petom razredu,je li teško,imamo li više domaćeg,kakvi su novi predmeti i slično. Svi smo bili puni dobrih komentara, ali videokonferencija ima i loše strane:trebamo imati rezervnu opremu ako bi došlo do poteškoća, rezervno računalo, mikrofon bez slušalica no tada bi se čuo svaki korak i odzvanjanje naše učionice. Nama nije pošlo ništa po zlu što je bilo super! Dobro smo čuli učenike kao i oni nas. Ako slučajno ne bismo nešto čuli lijepo bi zamolili da ponove.
    Bilo mi je drago upoznati učenike 4.razreda Osnove škole Horvati iz Zagreba i njihovu učiteljicu Suzanu Delić koja je s našom nastavnicom informatike Elom Vežom sve ovo organizirala. Također mi je bilo drago upoznati ravnateljicu Osnovne škole Horvati.

Ernita Šutić



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ela Veža   datum: 6. 6. 2014.

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Online škola

Institucije
 • AZOO
 • MZOS
 • CARNet

Razno


 





preskoči na navigaciju